Litteratur - Atuakkat - Literature - Literaturangabe
Erik Torm: Demokratisk og fleksibel skole
Artikel i Pædagogisk Orientering, september 2009
Link til artiklen

Erik Torm: Nationalisierung und Internationalisierung (in Dänisch)
Artikel in Sermitsiak 28, 2009, S. 39
Link til artiklen

Næstved Fri Skole: Frie børn lærer bedst
Bogen om Næstved Fri Skole i 10 år
med forord af professor Steen Hildebrandt, Eget Forlag 2008
www.naestved-fri-skole.dk

Per Fibæk Laursen: Fleksibel skole
Er læringsaftaler og monitorering fremtiden i danske skoler
Gyldendals Lærerbibliotek, 2007

Erik Torm: Skolen uden skema – fleksibel planlægning af skoledagen,
Dafolo Forlag, 2.udg., 1999.
www.dafolo.dk/

Hanna A Hansen og Erik Torm: Atuarfik eqaatsumik aaqqissigaq
– Fleksibel skole, Eget forlag, 2005 Link til hæftet

Lise Tingleff Nielsen og Mette Løvbjerg: Fleksibel planlægning,
Forlaget CVU København og Nordsjælland, KLEO, 2002,

Finn Held m.fl. (red.): Introduktion til undervisning,
Kap.1: Skolen som pædagogisk arkitektur (v/E.Torm), Frydenlund 2003
www.frydenlund.dk/

Link zum: Periutsit atortussialluLink zum: Metoder og Værktøjer
Atuarfitsialak, Inerisaavik 2003
www.inerisaavik.gl

Atuartup imminut nalilersornera/naliliiffiginera
Elevernes egen vurdering/evaluering,Inerisaavik 2005

Erik Wallin: Fremtidens skole.
Skole 2000 – et helhedssyn på pædagogik og fysisk miljø,
Gyldendal Carpe, 2001

Fleksibel tilrettelæggelse af skoleåret og lærernes arbejde
et inspirationsmateriale,UVM, KL og DLF, 1999 (Fokuspunkt 2).
www.uvm.dk/

Faglig og pædagogisk udvikling med lærerteamet som omdrejningspunkt,
UVM, KL og DLF 1999 (Fokuspunkt 3)

Elementer i undervisningens tilrettelæggelse
et inspirationsmateriale,UVM, KL og DLF, 1999 (Fokuspunkt 2)

Teamsamarbejde
et inspirationsmateriale,UVM, KL og DLF, 2000 (Fokuspunkt 2)




Opdateret d. 4.8.2020